NOVI VOLVO HIBRID EC300E
Pogosto so najboljše ideje tudi najenostavnejše in tako se je tudi izkazalo pri novem Volvo hibridu, ki sedaj vstopa na trg. Z razliko od starih sistemov, ki izkoriščajo vrtljovo energijo bagra, katera nato dovaja električno energijo motorju.
Novi Volvo sistem izkorišča brezplačno energijo, ki se generira pri spuščanju cilndra na roki bagra ter jo nato dovaja v hidravlični sistem.
Zgoraj omenjeni postopek omogoča polnjenje 20 litrskih hidravličnih akumulatorjev, ki jo nato po potrebi izkoriščajo za poganjanje hidravlične črpalke.
Najpomembneje pa je to, da ostajajo gibljivost in zmogljivost bagra nespremenjeni, vklučno z možnostjo istočasnega delovanja v EKO načinu in hibridne načinu.
Nov Volvo hibridni sistem omogoča:
- 10-12% nižja poraba goriva
- do 12% manj emisij CO2
Zmanjšanje stroškov goriva in manj izpustov CO2 pa ne zmanjšujeta zmogljivosti bagra. Pomebno pa je tudi to, da se stroški servisiranja zaradi uvedbe novega hibridnega sistema ne bodo spremenili.
Spodaj imate še odgovore na nekatera najpogostejša vprašanja:
Kako deluje?
Shranjena energija v akumulatorji, ki se proizvaja z spuščanjem cilindra roke bagra poganja pomožni hidravlični motor kateri nato dovaje energijo hidravlični črpalki in motorju. Zaradi uporabe tega sistema se tudi močno znižajo stoški vzdrževanja in popravil glede na konkurenco.
Ali to povzroča manjšo zmogljivost bagra?
NE. Stoj vam ponuja enako vodljivost in zmogljivost kot ekvivaltni konvencionalni stroj ter od 12-17 % manjše stoške goriva.( odvisno od vrste dela). Največji prihranek goriva je pri klasičnem razkladanju un nakladanju tovora.
Kaj pa stroški investicije v nov hibridni bager?
Na podlagi da imate trenutno porabo goviva za vaše delo 20 litrov na uro, s srtojem delate po 9 ur na dan, 22 dni vsak mesec se vam investicija povrne v 12 mesecih
Kaj pa kompatibilnost?
- nemoteno lahko delate v EKO in Hibridnem načino istočasno
- hidbridni način tudi ne vplina na funkcijo DIG ASSIST
Kdaj lahko preizkusim novi Volvo EC300E hibrid?
Bager je trentuno še v fazi testiranja in bo predvidoma na razpolago v letu 2020
Za vsa vaša dodatna vprašanja smo vam na razpolago.