VOLVO EWR 170E

 

EWR 170 E je opremljen z najnovejšo Volvo kabino, ki je narejena z velikim povdarkom na udobnosti operaterja.

Povečana je tudi vidljivost iz kabine. To so pri Volvu dosegli z večjimi okni, novimi stranskimi in zadnjimi kamerami. K izbojšani vidljivosti operaterja pa pripomore tudi pozicioniranje motorja povsem zadaj in dodaten prostor desno od kabine. Kolesni bager pa se lahkok opremi tudi  z funkcijo Volvo Smart View. VSV je sistem, ki s pomočjo treh kamer, ki  prikazuje na monitorju pogled iz ptičje perspektive, ki je še posebej uporaben za delo v zahtevnih pogojih.

CDC ali Comfort Drive Control da je strojniku možnost nadziranja hitrosti kar preko yoistika (do 20 km7h)-to je nova funkcije, ki je na razpolago samo pri Volvo bagrih na kolesih.

 

Za bolj gladko in učinkovitejšo uporabo lahko EWR170E opremimo z avtomatsko digalno zavoro, ki jo je Volvo predstavil že  pred 10 leti . Zavora  se samodejno vključi ko je hitrost bagra 0 in je roka v gibanju. 

 

EWR170 E je opremljen z novim Volvo D4J motorjem, ki je v skladu s standardom Tier 4 Final / Stage IV, ki ponuja velik vrtilni moment pri nizkih vrtljajih motorja.
Poleg tega funkcija samodejnega mirovanja zmanjša število vrtljajev motorja, ko so kontrolne naprave neaktivne za vnaprej določen čas in samodejni izklopi motor, ko je naprava neaktivna določeno časovno obdobje. 


Poraba goriva se dodatno zmanjša z načinom ECO, ki se samodejno vklopi, optimizira učinkovitost porabe goriva in ohranja produktivnost. Poleg tega postopek pasivne regeneracije samodejno čisti filtre DPF brez kakršnega koli vpliva na učinkovitost.

 

Za povečanje stabilnosti pri vožnji pri visokih hitrostih po grobem terenu je EWR170E opremljen z opcijskim sistemom vzmetenja (Boom Suspension System - BSS), ki samodejno vzpostavi hitrost  5 km / uro , da absorbira udarce, ki lahko povzroči neugodno obremenitev z žlice.

 

EWR170E je mogoče individualno nastaviti s standardnimi osmi širine 2,5 m ali - za povečanje stabilnosti - 2,75 m. Odobren za uporabo na cesti, je opremljen z cestno homologiranim priklopnim vozičkom, ki lahko povleče do osem ton.

Vse to pa seveda dopolnjuje tudi mogočna linija priključkov, ki so posebej izdelani za bagre na kolesih, tako da čim bolj optimizirajo delovanje stroja.  Attachment Management Sysrem ali AMS pa lahko shrani nastavitve za 20 različnih priključkov. 

EWR170E je bil zasnovan z enostavno servisiranjem in vzdrževanjem stroja. Na celotnem območju E-Series kolesnih bagrov so bile mazalne točke združene in filtri, nameščeni za široko odpiranje vrat motorja, vsi dostopni z nivoja tal. Z izboljšanim dostopom do območij, kot so radiatorji in mrežna očesa, je vzdrževanje enostavno in pomaga upravljavcem ostati na progi.

Da bi povečali dobičkonosnost in ohranili produktivnost, Volvo ponuja vrsto široko dostopnih, preizkušenih in odobrenih originalnih delih Volvo - vse to podpira Volvoova garancija. Volvo podpira izbor storitev, s čimer ohranja EWR170E na poti, s prilagodljivimi možnostmi vzdrževanja in popravil ter načrtovanim servisiranjem.
 

Ključne specifikacije: 

EWR170E 
MotorVolvo D4J
Delovna teža17 950 kg
Bruto moč115 kW
... pri hitrosti motorja2 000 r / m
Kapaciteta žlice0,7 m3
Max. dvigalna zmogljivost5 500 kg
... na dosegu / višini6,0 / 1,5 m
Max. doseg kopanja9 360 mm
Max. globina kopanja5 750 mm
Sila za zlom (ISO) (Boost)126 kN
Max. hitrost35 km / h
Pozitivni radij1 790 m

 

Za več informacije pa si lahko pogledate PDF-brošuro